از راه به منزگاه

از راه به منزگاه

زندگی رو خالص و پذیرا پیدا کنم.

آخرین مطالب

هی سلام

چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۵ ب.ظ
هی!
سلام!
من اینجام!
بعد از ماه ها، و بعد از پشت سر گذاشتن ماجراهایی که منُ با خودشون گاه به اعماق و گاه به سطح بردن و من در نوسان بین این دو زندگی ها کردم. 
من، من، من.
سفری رو شروع کردم که بخاطرش به دنیا اومدم. چیزی که فکر میکردم به طور مشخص از دو سال پیش شروع شده، ولی بدون اینکه تا قبل از این آگاهی به معنای واقعی کلمه داشته باشم، از لحظه ی تولدم شروع شده بود. 
وقتی به ته ته قلبم نگاه میکنم، وقتی آلایش ها و رنگ ها رو میذارم کنار میبینم رهرو بودن بزرگترین آرزوی مادی و معنوی منه. همیشه خودمُ یه جست و جوگر میدونستم اما جست و جوگری که میدونه چیا رو نمیخواد. جست و جوگری که بدونه چیا رو میخواد؟ اون یه سطح بالاتره. و بعد حرکت به سمتش. من فعلا روی پلّه ی اولم. خیلی اول ..
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۱
محیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی