از راه به منزگاه

از راه به منزگاه

زندگی رو خالص و پذیرا پیدا کنم.

آخرین مطالب

بسه دیگه خب!

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ق.ظ
دلم تغییر میخواد. یه تغییر بزرگ که بتونه از خاکستری که الانم، یه سیمرغ باوقار و زّرین درحال پرواز بیرون بکشه.
واسه همین میخوام بیام اینجا. میخوام اینجا برام شروع بشه با اولین قدم های دوباره‌م برای ساختن زندگی، شاد بودن، کاری کردن، حسرت نخوردن و لذّت بردن.
چند وقتی که مثل بیشتر آدمای دیگه، تو دنیای پیشرو، با راهبریِ غرایز و لذّات زندگی کردم، حقیقتا خموده‌م کرد. حالا میتونم بفهمم که چطور اونا واقعا از زندگی هیچی نمیفهمن. چطور نور برای راه یافتن در تاریکی، معنای هدایت پیدا میکنه. و هر آدمی چقدر میتونه احمق باشه که بخواد اینو از خودش دریغ کنه، اونم تنها با اراده ای سست برای «نه» گفتن به هرچی مرتبط با گمشدن در تاریکی، و پذیرفتن شیرینیِ روشنایی و هدایت شدن توسطِ اون.
زمین و زمانم که زیر و رو بشه، دیگر «من» نامی، در این گیتی به دنیا نخواهد اومد که بتونه از روزهای 23 سالگیش استفاده کنم، خوب و قشنگم استفاده کنه. پس معطّل چی ام؟

ما هیچ، الهی همه تو .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۳
محیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی