از راه به منزگاه

از راه به منزگاه

زندگی رو خالص و پذیرا پیدا کنم.

آخرین مطالب

اتاق زیر شیروونی

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷ ب.ظ
دلم میخواد تو زونِ امنم بشینم و دیگه پهلو بگیرم!
یه جا شبیه اتاق زیر شیروونی الانم. انقدر شلوغ اما خلوت و پر از امنیت. از شلوغی دانشگاه ها، رفت و آمد ها، مردم که همش دارن میدوون، واای، خدایا از این سرعت که اگه بهش نرسی انگار بازنده ای، خسته شدم. میخوام تا اونجایی که میتونم آروم برم. تامل کنم. مزه کنم. لمس کنم.
...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۷
محیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی